سیستم های هشدار دهنده در گاوصندوق خانگی

یک نکته مهم در خرید گاوصندوق خانگی توجه به نوع سیستم هشدار دهنده گاوصندوق است. در گاوصندوق خانگی سیستم های هشدار دهنده می تواند به امنیت گاوصندوق شما کمک کند.

فرضا گاوصندوقی که دارای سیستم هشدار ضدسرقت است، در صورت هرگونه آسیب و تکان گاوصندوق، فعال می شود و مانع ادامه روند کار می شود.

از سیستم های هشدار دهنده در گاوصندوق خانگی می توان به آژیر ضدسرقت و همچنین سیستم های تاخیر یا گلس لاک اشاره کرد.

  • سیستم گلس لاک یک نوع پیشرفته سیستم های امنیتی است و به نوعی یک آپشن امنیتی محسوب می شود که صرفا گاوصندوق های خاصی مانند لوسل به این سیستم مجهز اند.
  • سیستم آژیر ضدسرقت در عموم گاوصندوق ها اجرا می شود، این سیستم توسط صاحب گاوصندوق فعال می شود و تا زمان غیر فعال شدن، در صورت هرگونه فشار یا آسیب مکانیکی، وارد کردن رمز و ... آژیر با توان صوتی مشخصی فعال می شود و عموما این آژیر به صورت افزایشی عمل می کند.
  • سیستم تاخیر نیز در برخی از گاوصندوق ها وجود دارد که به عنوان یک سیستم صوتی نیست بلکه همان طور که نام آن نیز مشخص است، یک سیستم است که باعث ایجاد تاخیر در عملکرد گاوصندوق می شود. عملکرد سیستم تاخیر به چه صورت است؟ زمانی که صاحب گاوصندوق سیستم تاخیر را فعال می کند، به مدت مشخصی که تنظیمات گاوصندوق تعیین می کند، قفل گاوصندوق غیر فعال می شود، غیر فعال شدن قفل گاوصندوق بدین صورت است که حتی در صورت وارد کردن رمز عبور صحیح درب گاوصندوق باز نخواهد شد.

یک گاوصندوق خانگی می تواند مجهز به سیستم های محتلف امنیتی شده باشد اما توجه داشته باشید که قبل از خرید گاوصندوق باید دغدغه های شما از خرید گاوصندوق مشخص شده باشد، اگر وسیله های با ازشی دارید که هزینه کردن برای یک گاوصندوق فوق امنیتی معقول است باید به فکر گاوصندوق خانگی با آپشن های امنیتی مناسب باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.