تحول صنعت گاوصندوق با ورود گاوصندوق های دکوراتیو

گاوصندوق دکوراتیو ، تحولی که در صنعت گاوصندوق کمی دور از انتظار بود. امنیت همیشه برای ما یک دیوار محکم و ضخیم است که زمختی آن می تواند تداعی کننده امنیت بیشتر باشد. در صنعت گاوصندوق نیز تا قبل از ورود گاوصندوق دکوراتیو همین موضوع صدق می کرد. گاوصندوق هرچه زمخت تر و سنگین تر، امن تر است.

گاوصندوق های دکوراتیو توانستند این تفکر را خط بزنند و ثابت کنند که ظرافت در یک گاوصندوق به معنی ناتوانی آن در برابر دستبرد و شرایط احتمالی نیست. گاوصندوق های دکوراتیوی وجود دارند که خیلی مقاوم تر از گاوصندوق های قدیمی عمل می کنند و حتی به جرات می توان گفت جزء گاوصندوق های فوق امنیتی محسوب می شوند.

اما نکته مهم در خرید گاوصندوق های دکوراتیو

ظاهر زیبا و دکوراتیو گاوصندوق شما را گول نزند. هدف از خرید گاوصندوق ، ایجا امنیت است. حتما درباره نوع قفل گاوصندوق ، آپشن های امنیتی و نوع زبانه ها و لولا ها در گاوصندوق و حتی استاندارد های آن گاوصندوق اطلاعات کسب کید.

گاوصندوق های دکوراتیو در واقع یک گاوصندوق تمام دیجیتال هستند و لازم است تمام نکاتی که در خرید گاوصندوق دیجیتال باید لحاظ کنید مانند نوع برند سازنده ، تعداد کاربران قفل گاوصندوق، دقت رمز و ... در انتخاب این گاوصندوق ها نیز در نظر داشته باشید.

در خرید گاوصندوق دکوراتیو دقت کنید که قرار است یک عمر این گاوصندوق در منزل شما جا خوش کند. در انتخاب طراحی آن دقت کنید که اگر روزی قصد تغییر دوراسیون داشتید گاوصندوق دکوراتیوی که برای آن هزینه کرده اید، بتواند به محیط همخوانی داشته باشد و خیلی خارج از دیزاین نباشد.

گاوصندوق با هر کاربردی که باشد، باید نسوز و امن باشد. این دو فاکتور، از هیچ خرید گاوصندوقی مستثنی نیست. در واقع هدف از خرید گاوصندوق ، ایجاد امنیت برای دارایی هایی مثل اسناد و طلا و پول است. موضوع دکوراتیو بودن صرفا جنبه ظاهری دارد و باید بتوانید جنبه زیبایی وامنیت را با هم در گاوصندوق لحاظ کنید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.