در خرید گاوصندوق دکوراتیو به چه مواردی باید دقت کرد؟

گاوصندوق های دکوراتیو با ورود به صنعت گاوصندوق توانستند در مدت زمان کوتاهی مشتریان خودشان را پیدا کنند. طرفداران گاوصندوق دکوراتیو افرادی بودند که ظاهر و دیزاین محیط به اندازه امنیت گاوصندوق برای آن ها اهمیت دارد و دل خوشی از ظاهر زمخت گاوصندوق های سنگین ندارند.

گاوصندوق دکوراتیو در حال حاضر بخش مهمی از تولیدات کمپانی های بزرگ گاوصندوق است.

در خرید گاوصندوق دکوراتیو چه نکاتی را باید رعایت کرد

نوع رمز گاوصندوق شما چیست ؟ رمز بایومتریک یا عددی . دقت رمز گاوصندوق شما چقدر است ؟ 4 رقم یا 20 رقم ؟

این ها موارد مهمی هستند که در امنیت یک گاوصندوق ضروری هستند.

عموما قفل گاوصندوق های دکوراتیو تمام دیجیتال هستند . شامل رمز عددی، بایومتریک یا ترکیبی از هر دو می شوند. اگر ارزش دارایی ها شما زیاد است توصیه می کنیم به دنبال یک گاوصندوق دکوراتیوی باشید که دارای رمز ترکیبی یا بایومتریک است.

در انتخاب قفل به برند سازنده توجه کنید .

برند سازنده در قفل های دیجیتال نقش مهمی دارد. قفل های دیجیتال باید توسط یک برند معتبر ساخته شده باشد. همان طور که یک قفل تمام دیجیتال می تواند امنیت خوبی برای گاوصندوق شما فراهم کند اگر طراحی برد های آن اصولی نباشد ممکن است با یک شوک الکتریکی هنگ کند و اختلال ایجاد کند.

چه آپشن های امنیتی در گاوصندوق به کار رفته است

آپشن های امنیتی در گاوصندوق همان باطن محکم و مقاومی است که پشت ظاهر زیبای یک گاوصندوق دکوراتیو قرار گرفته است. آپشن هایی مانند سیستم گلس لاک می تواند امنیت یک گاوصندوق را چند برابر کند. سیستم گلس لاک در واقع یک شیشه در قسمت داخلی گاوصندوق است که در صورت هرگونه دسترسی غیرمجاز به قفل و گاوصندوق باید این شیشه شکسته می شود. با شکستن این شیشه تمام زبانه های گاوصندوق تا حداکثر حالت خود باز می شوند و به نوعی درب گاوصندوق پلمپ می شود.

 به عنوان کلام آخر در انتخاب گاوصندوق دکوراتیو صرفا به دکوراتیو بودن آن بسنده نکنید، گاوصندوق قبل از هرچیزی باید بتواند امنیت دارایی های شما را تامین کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.