از کجا مطمئن شویم یک گاوصندوق نسوز است ؟

اگر دنبال خرید گاوصندوق باشید ، شاید عنوان گاوصندوق نسوز بیشترین چیزی باشد که از فروشندگان گاوصندوق می شنوید اما عموما به گفتن همین کلمه بسنده می کنند و اطلاعات تکمیلی به مشتری داده نمی شوند.

وقتی عنوان گاوصندوق نسوز را از فروشنده می شنوید این بار کمی جزئی تر و تخصصی تر به این موضوع نگاه کنید. یک سری از این سوالات می تواند برای شما این پیش زمینه را فراهم کند تا بتوانید گاوصندوقی بخرید که دقیقا برای شما نسوز شده باشد.

گاوصندوق در چه دمایی نسوز است ؟

مدت زمانی که گاوصندوق می تواند مقاوم باشد چقدر است ؟

و سوال مهم تر . گاوصندوق برای چه اقلامی نسوز طراحی شده است؟

سوالات اول در عین حال که واضح هستند نکات مهمی هستند که در خرید گاوصندوق باید به آن توجه داشته باشید . شما باید بدانید که گاوصندوق قابلیت تحمل چه دمایی را دارد و چه مدت در این دما می تواند از دارایی های شما محافظت کند.

به عنوان یک معیار مطلوب برای سنجش نسوز بودن گاوصندوق باید به 1 ساعت مقاومت در دمای بالای 900 درجه اشاره کرد. این ارقام می تواند برای شما به عنوان یک معیار باشد.

 موضوع استاندارد گاوصندوق نیز برای ایجاد اطمینان باید ارایه شود در غیر این صورت گاوصندوقی که توسط یک مرکز معتبری تایید نشده باشد نمی تواند برای شما امن باشد. عموما این استاندارد به عنوان یک لیبل روی قسمت داخلی درب گاوصندوق نصب می شود که شامل یک نمودار زمان بر حسب دما است.

و اما سوال اخر . موضوع مهمی که عموما مشتریان گاوصندوق به آن آگاه نیستند. فراموش نکنید گاوصندوقی که برای کاغذ واقلام کاغذی نسوز شده قابلیت محافظت از اقلامی مانند لپ تاپ، کارت های حافظه، هارد دیسک و ... را ندارد. این موضوع عموما برای آتلیه ها که قصد آرشیو نوار های خام ویدیو و عکاسی دارند یا سازمان هایی که

اسناد دیجیتالی دارند اهمیت دارد. برای اینکه بیشتر با این موضوع آشنا شوید و بتوانید تشخیص بدهید که برای شما چه گاوصندوقی با چه استاندارد نسوزی می تواند مناسب باشد استاندارد ul را بخوانید . موضوع مهمی که می تواند برای شما مفید باشد این است که طلا و جواهرات عموما به دلیل نقطه ذوب بسیار بالا در برابرحرارت مقاوم تر هستند، موضوع مورد بث بیشتر نگهداری اقلام کاغذی و اسناد و مدارک است که باید تایید شده باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.