آمار سرقت و لزوم تامین امنیت دارایی های

شاید بد نباشد همین الان " آمار سرقت در تهران " را در گوگل سرچ کنید. عنوان های جالبی می بینید. ایران 200 هزار سارق حرفه ای دارد... افزایش 30 درصدی آمار سرقت به نسبت سال گذشته...

همه این ها هشدارهایی می دهند که نشان می دهد باید به فکر تامین امنیت اموالتان باشید.

راه های زیادی برای بالابردن امنیت وجود دارد که می تواند جنبه حفاظتی یا نظارتی داشته باشد. مثلا یک دوربین مداربسته صرفا جنبه نظارتی دارد. از یک دوربین مداربسته توقع نداشته باشید در کار سارق خلل ایجاد کند یا مانع آن ها شود. اما مواردی مانند سیستم های هوشمند یا حتی گاوصندوق می توانند به عنوان یک سیستم حفاظتی عمل کنند اما  از آن جایی که اجرای یک سیستم هوشمند کامل در منازل می تواند هزینه زیادی برای صاحب خانه داشته باشد عموما اجرا نمی شود.

وقتی درباره امنیت خانه صحبت می کنیم، یک جنبه این امنیت به لوازم منزل شما برمی گردد و یک بخش دیگر به امنیت وجوهات نقدی و طلا و جواهر ... در مورد اول که قطعا باید سراغ سیستم های امنیتی مثل دزدگیر و دوربین و ... باشید  اما در مورد دوم داشتن یک گاوصندوق می تواند به شما اطمینان بدهد که جای دارایی های شما امن است.

البته ذکر این موضوع لازم است که بدانید علت افزایش آمار سرقت در تهران نگهداری وجوهات نقدی و طلا و جواهر در منازل عنوان شده.

یک گاوصندوق خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

امنیت، ضدسرقت

ضدسرقت بودن گاوصندوق موارد زیادی را در پی دارد، پیچیدگی سیستم قفل ، نوع مکانیزم قفل گاوصندوق ، طراحی بدنه و درب ، نوع زبانه ها و لولاها و بسیاری از موارد دیگر در تعیین امنیت گاوصندوق موثر است.

نسوز، مقاوم در دمای کوره

یک استاندارد متداول در گاوصندوق ، نسوز بودن گاوصندوق در دمای بالای 900 درجه به مدت 1 ساعت است.

این دو صرفا مهم ترین نکاتی هستند که در خرید گاوصندوق باید لحاظ کنید. خرید گاوصندوق شامل موارد مهمی مثل بررسی نوع خدمات و پشتیبانی، نحوه نصب، وزن و ... می شود که باید لحاظ شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.